Saturday, January 30, 2010

宅女 Coach Potato

果然

我还是最喜欢当宅女

今天是难得的黄金周末

一星期就那两天而已

特地起了个大早来。。。洗衣服

一个礼拜多的衣服

还好啦

不是很多

我没有很会穿

虽然不是很多

可还是一大桶吖~

(==")

哈哈哈哈哈

然后就

开始收拾房间

好像快一个月没拖地了

一个月的拖地水黑的跟墨汁没两样

(==")

什么时候开始

我也懒得像澳洲那可爱的树熊了?!

要是在家的话

老妈子不打死我才怪叻

(>.<)

哈哈哈哈哈

最近实在是忙到~~起肖

所以

今天

一整天

吃饱睡

睡饱吃

还有就是泡网泡到冒泡

(==")

另外

值得一提的是

以上这些

都是在床上完成的

除了大小号和洗漱之外

其余的时间都赖在床上耗光了

(==")

唉~

大好的星期六

就酱被我给厮混掉了

难怪

连俺命大人都这么喜欢宅

当宅人真是啊!

*高喊* -- 宅女幸福又万岁!!!


P/S:

今晚的月亮

若隐若现的

漂亮的妖骚又抚媚

我喜欢!

哈哈

(**)b

footer: 表问我。表问我。表问我PART 2上哪去了
都说了十月怀胎
是十月ok?!
现在才三个月而已
还有的等呢
总之不会胎死腹中就对了啦
大不了
难产而已嘛~
没什么大问题的啦~
安啦~
呵呵呵
(^^)Y

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

mmg t'bukti

i sesuai jd coach potato

hjg mggu

yg ad 2 hr jer dlm semggu

sjer bgn awl2 tok... basuh bju

bju semggu

xd lar byk sgt

bju i pkai siket jer

tp smggu pnyer hak

siket2 pon byk jgk

haha

(==")

pas2

strt kmas blik

sdh pon sebulan i xmop lantai blik

air mop lantai tuu mmg segelap dakwat hitam

(==")

ntah sjak ble

i dh mkin malas

mcm koala bear Australia yg comel tuu

klu kat umh

mmg r compem kne rotan ngn mummy

huhuhu

(>.<)

sjak kebelkangan nie

mmg damm buzy

sbb tuu

arinie

i x wat pape

selain

mkn tdo

tdo mkn

&

on-9

tmbhan lg

smua aktiviti yg d'listkn ats

kesmuanyer adalah d'complete ats katil

except berak & mnd

(==")

haiz~

sabtu yg indah

sdh pon b'lalu dgn gituu sajer

patot r

MS.ANMING suke sgt jd coach potato nie

mmg syok gler r

*jerit ngn kuat* OH YEAH !!! I LOV TO BE COACH POTATO !!!


P/S:

bulan mlm nie

mmg sexy & hot

I SUKE !!!

hahaha

(**)b

footer: jgn tnyer. jgn tnyer. tlg jgn tnyer i mne g PART 2 ituu??
coming soon ok
coming soon
(^^)Y

2 Comments:

  1. yap said...
    你娘超辣。。。。。。。快快归位。。。
    Akira Vuitton said...
    (==")

Post a Comment